شهید قدمعلی رحیمی

زندگينامه بسیجی شهيد سرافراز قدمعلي رحيمي فزند زلفعلی

 

بسيجي سرافراز،شهيد قدمعلي رحيمي بوگر در تاريخ1/7/1337 در خانواده يک کشاورز مذهبي،در روستاي جمالبيگ از توابع شهرستان اقليد فارس چشم بر رخسار عالم گشود،بنا بر مشکلات پس از اخذ مدرک پنجم ابتدائي از ادامه اين مهم بازماند ، سپس با شروع جنگ تحميلي به صفوف مستحکم رزمندگان پيوست و در تاريخ26/12/1366 درعمليات والفجر 10 در منطقه خرمال در حاليکه شجاعانه مي جنگيد عاشقانه مرثيه سرخ شهادت را نجوا کرد...وگوئي او وهمرزمان شهيدش به خيل شهيدان کربلا پيوستند.

 

 

وصیت نامه شهید

 

اگر من شهید شدم دستهایم را از تابوت بیرون بگذاریدتا دشمنان اسلام بدانند برای رضای خدا رفته ام و هیچ چیز با خود نیاورده ام.

هیچ چیز در زندگی  جز شهادت آرزوی من نیست وهیچ چیز گلوی تشنه مرا نمی تواند سیراب کند جز شهادت.

هدف من از اعزام شدن به جبهه جنگ فقط برانداختن کفر و ستمی است که به مردم مسلمان این مرز وبوم وارد می شود ومکتبی را که من پذیرفته ام در آن مسئولیتی سنگین به دوشم احساس می کنم و باید دین خود را تا آنجا که توان دارم به اسلام و وطنم ادا نمایم.

خداوند را شکر می کنم که چنین سعادتی نصیب بنده کرد وچنین رهبری در جلوی راهم قرار داد و ذره ای از ایمان در بنده روشن نمود تا خود وخدای منان را بشناسم.

شکر می کنم خدا را که توفیق راه به من داد که بتوانم وظیفه شرعی خودم را در حد تواناییم نسبت به اسلام وقرآن انجام دهم و در مدت چند سال عمرم  این زمان که عازم جنگ می باشم بهترین زمان می بینم و از خدا تقاضا دارم که مرا در بستر نمیراند و مرا در راه اسلام وبه دست شقی ترین بندگان بمیراند این بود آرزویم و از خدای خود میخواهم  که بر من ایمان عطا کند که فقط حسین (ع) را دنبال کنم.