دیدار مسئولین شهر صدرا با خانواده معظم شهدا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

    
تعداد بازدید: 505
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/7/3

در اولین روز از هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران مسئولان شهر صدرا با حضور در منزل دو شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس ضمن دیدار با مادر شهید و خانواده آنان و بازخوانی زندگی نامه و وصیت نامه ی این شهدای گرانقدر، باردیگر با آرمان های شهدای عظیم الشان تجدید بیعت نمودند.

در این دیدار که حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه شهر صدرا،  دکتر پرنیان شهردار،  سرهنگ همتی فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمومنین علیه السلام فیروزمند رئیس شورای اسلامی، مرتضی زارع از اعضای شورای اسلامی شهر و فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا حضور داشتند؛ خانواده شهيد سیف‌الله معصومی به بیان زندگی و نحوه شهادت شهید پرواختند.
در ادامه مسئولان شهر صدرا با حضور در منزل شهید محمد علی سپهرنیا ضمن قرائت فرازهایی از وصیت نامه این شهید عزیز در جریان بخشی از سیره و زندگی و نحوه شهادت این شهید در بیان خواهر و مادر شهید قرار گرفتند.


خاطرنشان می سازد شهيد سیف‌الله معصومی متولد سال ۱۳۴۷ بودند که در سال ۱۳۶۷ در مهاباد به شهادت رسیدند و شهيد محمد علی سپهرنیا متولد ۱۳۴۳ در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به فیض شهادت نائل آمدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.