اقدامات مؤثر و مبتکرانه خود را ادامه دهید/ فراگیری، توجه به آسیب های اجتماعی و نیازسنجی عمومی در دستور کار قرار گیرد

    
تعداد بازدید: 263
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/7/7

اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا از نزدیک اقدامات فرهنگی شهرداری را بررسی نمودند.

 

در این جلسه که کارکنان بخش های مختلف سازمان فرهنگی نیز حضور داشتند، فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری صدرا با بیان گزارش اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی اظهار داشت: شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی مؤثر و بنیانی است و می توان با توجه بیشتربه حوزه فرهنگی، ضمن تأثیرگذاری بر سبک زندگی مردم، بخشی از مشکلات خدماتی و شهری را با فرهنگ سازی و همراهی مردم برطرف نماییم که این رویکرد در شهر صدرا آغاز گردیده است.

 

پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده و بررسی اقدامات صورت گرفته توسط اعضای شورای اسلامی،  هاشم عزیزی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر صدرا با قدردانی از اقدامات گسترده فرهنگی با اشاره به لزوم تقویت و افزایش نیروی انسانی متخصص در سازمان فرهنگی؛ حضور بیشتر در فضای مجازی و ارتباط با اقشار مختلف مردم نظیر اصناف، بازنشستگان و سایر گروههای اجتماعی را خواستار و بیان داشتند: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر صدرا و وجود خرده فرهنگ های مختلف در این شهر، لازم است برنامه ریزی مناسب جهت حمایت از فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف در کنار توجه به آسیب های اجتماعی در شهر صورت پذیرد.

 

مجتبی پارسایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا نیز با بیان تلاش های مناسب سازمان فرهنگی گفت: ریل گذاری مناسبی در سازمان فرهنگی انجام شده است و تلاش های مؤثری در جریان است؛ ارتباط با مجموعه مساجد و هیئت های مذهبی بسیار ارزشمند است و امیدواریم با تأمین منابع مالی مورد نیاز، حوزه های فعالیت فرهنگی گسترده تر شود. ایشان خاطرنشان ساخت: تبدیل مجموعه یادمان شهدای گمنام به مرکز فرهنگی شهر صدرا با دسترسی کامل به امکانات در دستور کار قرار گیرد.

 

آرش محمدی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا با تقدیر و تشکر از خدمات انجام شده در مجموعه فرهنگی شهرداری توجه به ضرورت نشاط و شادابی شهروندان اظهار داشتند: برنامه ریزی شود تا با کاهش شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل های لازم، برنامه های فراگیر و فاخر با حضور شهروندان و با دعوت از هنرمندان شاخص کشور برگزار گردد تا علاوه بر تاثیر فرهنگی اینگونه برنامه ها، نشاط و شادابی در بین شهروندان بیشتر گردد.

 

مهدی کشاورز سخنگو و رئیس کمیسیون شهرسازی و گردشگری شورای اسلامی شهر صدرا نیز ضمن برشمردن فعالیت های شاخص سازمان فرهنگی تاکنون و نگاه خوب شهروندان به این برنامه ها گفتند: لازم است با نوآوری بیشتر و اخذ بازخوردهای مردمی در برنامه ها، اقدامات مختلف را مطابق با ذائقه مخاطبین شهر صدرا بومی سازی نمایید. ایشان توجه به توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی را از دیگر دغدغه های اعضای شورا دانستند و خواستار استمرار و تقویت فعالیت های فعلی شدند.

 

مرتضی زارع رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر صدرا نیز با بیان ضرورت های اجتماعی و فرهنگی در شهر صدرا خاطرنشان ساخت: زبان در تشکر از فعالیت های موثر فرهنگی انجام شده در شهر، قاصر است و انتظار می رود این حرکت شروع شده با حمایت شورای اسلامی شهر صدرا پرشتاب تر گردد. ایشان پوشش گسترده تر اخبار، استفاده از ظرفیت صدا و سیما، پخش اذان ظهر و مغرب در سطح شهر، توجه به سیما و منظر شهری را ضروری دانسته و اظهارداشتند: تلاش کنید تا در حوزه جنگ نرم بتوانیم دست برتر داشته باشید و با کمک اقشار مختلف مردم، اهداف نظام را پیگیری نمایید.

 

روح الله شجاعیان منشی و رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر صدرا نیز در بخشی از این جلسه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی بیان کرد:فراجناحی عمل کردن و تعامل با نخبگان هنری و فرهنگی از الزامات پیش روی سازمان قرار گیرد تا با حمایت و تعامل هرچه بیشتر شورای اسلامی شهر صدرا و سازمان فرهنگی شهرداری و استفاده از ظرفیت های ایجاد شده و برنامه ریزی های صورت گرفته، اقدامات مؤثر بیشتری را در شهر سامان داد تا بخش گسترده تری از مردم تحت تأثیر اقدامات فرهنگی قرار گیرند.

 

 

 

 

 

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.