سهم بانوان در اقدامات و برنامه های فرهنگی و کتابخوانی افزایش یابد

    
تعداد بازدید: 334
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/3/29

با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا و مسئولان کمیته های دبیرخانه جشنواره پایتختی کتاب ایران در صدرا از کتابخانه بانوان مسجد امام رضا(ع) شهرداری صدرا بازدید شد.

در این بازدید که تعدادی از فعالان حوزه کتاب حضور داشتند، فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا با تأکید بر نقش و اهمیت کتاب و ضرورت توسعه فرهنگ کتابخوانی به شیوه های مختلف و بدیع گفت: ضروری است مجموعه مسجد امام رضا(ع) مرکز فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی بانوان و سایر اقشار مردم قرار گیرد و با توجه به جاذبه های محیطی و موقعیت آن در ورودی شهر بتوان از ظرفیت آن به خوبی بهره برد.
ایشان با اشاره به مساجد و مراکز منطقه ای فرهنگی در شهر صدرا و کمبود زیرساخت های فرهنگی بیان داشت: در سال 1401 با پیگیری های شهردار محترم صدرا و مصوبه شورای اسلامی شهر صدرا برخی مراکز فرهنگی و زمین های ورزشی در سطح شهر ساخته و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت؛ اما تلاش می کنیم با حمایت از مجموعه های اصیل فرهنگی، توسعه همه جانبه فرهنگی را به پیش ببریم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا با اشاره به فعالیت اختصاصی این مرکز جهت بانوان افزود: برنامه ریزی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر بانوان در برنامه های فرهنگی و کتابخوانی و ذائقه سنجی آنان افزایش یابد و با مشارکت مردمی، تاثیر این اقدامات را به اطلاع مردم برسانید.
در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در راه اندازی کتابخانه بانوان مسجد امام رضا(ع)، برگزاری دوره های مطالعاتی و فرهنگی جهت بانوان، برگزاری جلسات نقد کتاب و ایجاد کلاس های آموزشی ارائه و راهکارهای تقویت این اقدامات بررسی شد.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.