نمایش دستاورد ها و عملکرد یکساله پایگاه های مقاومت شهر صدرا در نمایشگاه طرح اسوه

    
تعداد بازدید: 379
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/4/11

سرهنگ همتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) به همراه دکتر فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری صدرا از نمایشگاه توانمندی های پایگاههای مقاومت شهر صدرا بازدید کردند.

 

سرهنگ همتی هدف از برپایی نمایشگاه طرح اسوه را نمایش دستاورد ها و عملکرد یکساله پایگاه های مقاومت در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ایجاد اشتغال و.. عنوان کرد و گفت: پایگاههای مقاومت خواهر و برادر با مشارکت حوزه های مقاومت ضمن ارائه دستاوردها و اقدامات خود در عرصه های مختلف مأموریتی با یکدیگر به رقابت می پردازند. منتخبین این نمایشگاه جهت شرکت در طرح اسوه استانی معرفی و در صورت کسب رتبه های برتر جواز حضور در جشنواره مالک اشتر که به صورت کشوری برگزار می گردد را دریافت خواهند کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به جایگاه مناسب بسیجیان شهر صدرا در ارائه ابتکار و خدمات فرهنگی افزود: سال گذشته نیز دو پایگاه مقاومت بسیج صدرا در جشنواره مالک اشتر در بین رده های مختلف بسیج سراسر کشور به عنوان رده برتر شناخته و مورد تقدیر قرار گرفتند.
فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری صدرا نیزبا اشاره به عملکرد مطلوب و اثرگذار ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) شهر صدرا در بزرگداشت مناسبتهای مختلف و تلاش در حوزه های مختلف اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: بسیج نشان داده است که دارای یک ظرفیت عظیم برای تمام ایام و دوران نظام جمهوری اسلامی است وما نیز وظیفه خودمان می دانیم که ضمن پشتیبانی و کمک به این عزیزان و آحاد بسیجیان این دستاوردها را به جامعه نشان دهیم تا موجب دلگرمی نیروهای انقلابی و ناامیدی دشمنان شود.
این نمایشگاه با همکاری شورای اسلامی شهر صدرا و سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) شهر صدرا با حضور 24 پایگاه مقاومت و حوزه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهر صدرا برگزار گردید.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.