پیام مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا در انتصاب امام جمعه جدید این شهر

    
تعداد بازدید: 308
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/5/9

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا در پیامی مشترک از زحمات و دلسوزی های حضرت حجةالاسلام والمسلمين حسین نژادیان در طول مدت امامت جمعه در شهر صدرا تشکر و قدردانی کردند و خیرمقدم و تبریک خود را به نمایندگی از مردم شهر صدرا تقدیم حضرت حجةالاسلام والمسلمين موسوی امام جمعه جدید شهر صدرا نمودند.

باسمه تعالی

 

جایگاه رفیع نماز جمعه و شبکه نورانی امامت جمعه، ثمره نظام متبرک و محمدی(ص) انقلاب اسلامی است که از عهد نبی خاتم ص تا دوران آخرالزمانی موعود امم، دیدبان و ملجا مستضعفین و کانون وحدت و وفاق ملی بوده است تا به رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت مدظله العالی دیدبان انقلاب و قدرت نرم نظام اسلامی باشد.

این نهاد پر برکت امروز در فصل جدید خود در شهر صدرا با حضور حضرت حجه الاسلام والمسلمین موسوی شکوفا تر و پر رونق تر خواهد شد و مسیر پرتلاش حضرت حجةالاسلام والمسلمین حسین نژادیان امام جمعه سابق را ادامه خواهد داد تا به برکت انفاس قدسی اهل بیت علیهم السلام و شهدای گرانقدر منشأ اثر و تحول عملی در شهر و جامعه گردد.

برخود لازم میدانیم ضمن تشکر از زحمات و دلسوزی های حضرت حجةالاسلام والمسلمين حسین نژادیان در طول مدت امامت جمعه در شهر صدرا؛ خیرمقدم و تبریک خود را به نمایندگی از مردم شهر صدرا تقدیم محضر حضرت حجةالاسلام والمسلمين موسوی امام جمعه جدید شهر صدرا نموده و اعلام نماییم در مسیر سربازی ولی معظم فقیه، همه امکانات شهری و ظرفیت های موجود را به میدان خواهیم آورد تا بتوانید مسیر نورانی ای که توسط رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با ائمه جمعه سراسر کشور‌ اعلام شده را جامه عمل بپوشانید. دوام توفیقات جنابعالی را به استمداد از عنایات حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، از یگانه هستی بخش خواستاریم.


شهردار  و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.