دیدار شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر صدرا جهت تبریک هفته نیروی انتظامی

    
تعداد بازدید: 362
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/7/23

به مناسبت هفته نیروی انتظامی از تلاشهای کلانتری های 28 ، 29 و راهور شهر صدرا در تامین نظم و امنیت شهر صدرا تقدیر شد. 

به مناسبت هفته نیروی انتظامی دکتر بهزاد پرنیان ‌شهردار صدرا ، مهندس هاشم عزیزی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا، حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی امام جمعه شهر صدرا،  سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) صدرا و مهندس رحمانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر صدرا با حضور در کلانتری های 28 ، 29 و راهور شهر صدرا با سرگرد رحیم رضائی زاده، سرهنگ عباس معصومی و سرهنگ شکراله مرزبان فرماندهان کلانتری ها و راهور شهر صدرا دیدار کرده و از تلاشهای آنان در تامین نظم و امنیت شهر صدرا تقدیر نمودند.

دکتر پرنیان شهردار صدرا با تبریک هفته وحدت و نیروی انتظامی و گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های این عزیزان، گفت: هدف از این دیدار قدردانی از زحمات این بزرگ مردان می باشد.

پرنیان در ادامه افزود: با توجه به اینکه یکی از شاخصه های شهر پایدار، توسعه امنیت می باشد، بعد از حوادث آبان 98 با برنامه ریزی  های صورت گرفته در بین نیروهای سپاه ، نیروی انتظامی، بسیج و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا پیش بینی و پیشگیری چنین حوادثی اتفاق افتاد، تدابیر لازم در سطح شهر، دانشگاه، مدارس انجام شد و خودامینی در ادارات صدرا افزایش یافت و امروز خوشبختانه با مدیریت جهادی و نظارت خوب، ما شاهد امنیت پایدار در شهر صدرا هستیم.

 دکتر پرنیان ضمن تشکر از مجموعه حراست شهرداری صدرا گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا با تمامی امکانات خود در جهت کمک به امنیت شهر صدرا همکاری می نماید.

مهندس عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا با عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به دلاورمردان کم توقع حافظ امنیت مردم گفت: از جمله نیازهای ابتدایی هر جامعه بشری امنیت می باشد. سپاه، نیروی انتظامی و بسیج  مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی می باشند. بدون شک ، پیشرفت ، تعالی ، توسعه همه جانبه و پایدار ، بستری امن ، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

 عزیزی بیان کرد تعداد کلانتری های شهر صدرا به نسبت شهرهایی با جمعیت برابر، بسیار کمتر است و امنیت امروز صدرا نشان از تلاش این عزیزان با توجه به کمبود نیرو و امکانات می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی امام جمعه شهر صدرا در این دیدار با قدردانی از خدمات نیروی زحمت‌کش انتظامی و تبریک هفته نیروی انتظامی به مسئولان فراجا در شهر صدرا اظهار داشت: طبق حدیثی از پیامبر اکرم (ص) ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشيده است، این نعمت ها  امنيت و تندرستي هستند، نعمت های بزرگی که قدرش را نمی دانیم. امام جمعه شهر صدرا گفت: نظم و امنیت امروزمان در جامعه به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند است که همواره با تدبیر و اقتدار وظایف خود را انجام می‌دهند.

سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) صدرا بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی ما ثابت کرده است که یک نیروی انقلابی است و برای حفظ ارزشهای نظام و انقلاب تا پای جان می ایستد، و در اغتشاشات اخیر ثابت کردند که حفظ انقلاب و تامین امنیت مردم برای آنها بسیار بااهمیت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) صدرا خاطرنشان شد ترقه بازی اخیر نتوانسته هیچگونه خللی در کشور ایجاد کند، خوشبختانه با همکاری خوب مجموعه های نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، دستگاه های امنیتی ادارات در شهر صدرا هیچ گونه حادثه و برنامه ای رخ نداده است که جای تقدیر دارد و دشمنان نظام و انقلاب بدانند با این نوع حرکات و اغتشاشات مردم را به انقلاب وابسته  تر می کنند و نشان می دهند هدف آنها تنها برهم زدن امنیت مردم است که تحقق نخواهد یافت .

 در پایان این دیدار به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهان و پرسنل کلانتری های  28 فاز یک، کلانتری 29 فاز دو و مرکز پلیس راهور شهر صدرا تقدیر گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.