دکتر پرنیان شهردار صدرا خبر داد

نشاط و طراوت شهروندی در جشنواره پاییزی صدرا

    
تعداد بازدید: 307
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/7/26

شهردار صدرا با بیان ضرورت ایجاد نشاط و طراوت در بین شهروندان، برنامه های جشنواره پاییزی شهر صدرا را تشریح کرد.

دکتر پرنیان با اشاره به نیازسنجی صورت گرفته در خصوص ایجاد نشاط و طراوت در بین شهروندان به خصوص گروه سنی جوان و نوجوان گفت: برگزاری مسابقات فراگیر با هدف اعتلای سطح فرهنگی در کنار ایجاد نشاط و رقابت سالم در بین عموم شهروندان از سیاست های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر صدراست که در نیازسنجی از مجموعه های مردمی برنامه ریزی گردیده است.

شهردار صدرا با اشاره به شروع فصل پاییز و زیبایی های شهر صدرا اظهار داشت: برگزاری مسابقات خوشنویسی و نقاشی با مشارکت آموزشگاه هنری استاد کمالیان، انجام مجموعه مسابقات قرآنی در رشته های حفظ ۳۰ جزء، ترتیل، مفاهیم قرآن و اذان با مشارکت مجتمع امام حسن مجتبی(ع)، مسابقه احکام با تکیه بر نکات جذاب فقهی با مشارکت مسجد و حسینیه علی ابن ابیطالب (ع)، اجرای مسابقات ورزشی فوتسال، مسابقه والیبال با مشارکت مسجد امام حسین(ع) و مسابقه پینگ‌پنگ با مشارکت مسجد خاتم الانبیا(ص) در محلات مختلف شهر، فرصتی است که علاوه بر هویت بخشی به محلات شهر صدرا، مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه ها را داشته باشیم.

ایشان با اشاره به تهیه آئین نامه و تعیین هیئت داوران هر رشته افزود: کلیه امکانات برگزاری، اطلاع رسانی و هدایا توسط شهرداری تهیه و مجموعه های مشارکت کننده ضمن اجرا، تلاش می کنند اهالی هر محله را در مسابقات مشارکت دهند. در این جشنواره پیش بینی می شود که بیش از ۱۰۷ برگزیده در رشته های مختلف شناخته شوند که هدایا به صورت نقدی به آنان اهدا خواهد شد.

وی افزود: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره شناخت استعدادهای برتر در هر حوزه است و تلاش شده تا حضور حداکثری مردم به خصوص ساکنان مجتمع های پرجمعیت، زمینه مشارکت شهروندان در سایر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و گسترش هرچه بیشتر سبک زندگی مؤمنانه در شهر صدرا فراهم گردد.این جشنواره ها توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا استمرار خواهد یافت.

علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و شرکت در مسابقه عنوان رشته مورد نظر را به شماره 09045248446 در یکی از پیام رسان های سروش ، ایتا ، آی گپ و بله ارسال نمایند تا شرایط مسابقه برای آنان ارسال گردد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.