در شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) شهر صدرا نورباران می شود/ساماندهی جشن های مردمی ترنّم مهدوی و نورافشانی در 22 نقطه شهر صدرا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

    
تعداد بازدید: 210
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/4/19

همزمان با شب میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحناله افداء) با مشارکت آحاد مردم در 22 نقطه شهر صدرا ایستگاه صلواتی، جشن و نورافشانی به همراه برنامه های فرهنگی برگزار می گردد.

به گزارش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا همزمان با میلاد آخرین ذخیره الاهی و میلاد منجی عالم بشریت مجموعه برنامه های شاد و فرهنگی با عنوان  ترنّم مهدوی در نقاط مختلف شهر صدرا برگزار می شود.

فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا اظهار داشت: بزرگداشت ایام میلاد حضرت ولی عصر(عج)، زنده نگهداشتن فرهنگ انتظار پویا و آمادگی امت اسلامی برای گسترش قسط و عدل در زمین و زمینه سازی ظهور منجی در عالم است و آحاد مردم و شهروندان شهر صدرا با مشارکت خود و رعایت شرایط کنونی جهان به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا برای اولین بار جشن های گسترده و هماهنگی را در سراسر شهر برگزار می نمایند تا با توسل به امام عصر(عج) نصرت و پیروزی اسلام و مسلمین و ریشه کنی ظلم و بیماری و شرارت از سرِ همه مردم دنیا طلب نمایند.

ایشان با اشاره به ضرورت مردمی نمودن جشن های نیمه شعبان افزود: حسب تأکیدات دکتر پرنیان شهردار محترم صدرا، با هماهنگی انجام شده همزمان در شب میلاد امام زمان(عج) در 22 نقطه شهر صدرا اعم از پایگاههای مقاومت بسیج، مساجد و مجتمع های پرجمعیت مسکونی و نقاط ورودی شهر صدرا از ساعت 16 ایستگاه صلواتی با توزیع اقلام بسته بندی شده پذیرایی و برنامه های فرهنگی برپا می گردد و همزمان با نماز مغرب و عشا در نقاط مختلف شاهد برپایی جشن میلاد حضرت حجت(عج) و بیان معارف اهل بیت(علیهم السلام) خواهیم بود. رأس ساعت 21 ضمن پخش و زمزمه دعای فرج حضرت صاحب الزمان(عج) مراسم نورافشانی همزمان در 22 نقطه انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا ضمن تشکر از آحاد شهروندان بیان داشت: با تعامل خوب ستاد نمازجمعه شهر صدرا و امام جمعه محترم، پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج ناحیه حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) شهر صدرا، هیئت امناء محترم مساجد و هیئت مدیره محترم مجتمع های مسکونی پر جمعیت شهری، سازمان های مردم نهاد و فعال شهر صدرا و پشتیبانی شهرداری برای اولین بار شاهد جشن و سرور، همزمان در سراسر شهر صدرا هستیم که در کنار آن مسابقات مختلف فرهنگی، کتابخوانی، نقاشی  و.. جهت گروههای مختلف سنی از طریق فضای مجازی و حقیقی نیز اجرا می گردد.

خاطرنشان می گردد حسب دستورات استاندار محترم فارس مبنی بر توسعه فعالیت های فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی و خدمات شهری، اینگونه برنامه ها استمرار می یابد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.