به مناسبت روز حمل و نقل برگزار شد

آیین بزرگداشت روز حمل و نقل و آغاز بکار 7 دستگاه اتوبوس و تکمیل ماشین آلات شهرداری صدرا

    
تعداد بازدید: 328
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/9/29

آیین بزرگداشت روز حمل و نقل و آغاز بکار 7 دستگاه اتوبوس و تکمیل ماشین آلات شهرداری صدرا با ارزش یکصد و چهارده میلیارد تومان با حضور دکتر پرنیان شهردار صدرا، مهندس عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر ، جمعي از معاونین و مدیران شهرداری ، شهروندان و معتمدین محلات شهرصدرا برگزار گردید.

دکتر پرنیان شهردار صدرا در این آیین با تبریک روز حمل و نقل و بیان اینکه یکی از زیرساخت های توسعه پایدار، توسعه حمل و نقل عمومی در جهت تسهیل تردد شهروندان و خدمت رسانی به عموم مردم است گفت: مخاطب حوزه حمل نقل درون شهری تقریبا قشر ضعیف جامعه می باشد و این موضوع مسئولیتی فراتر از بعد اجرایی و قانونی برای مجموعه مدیریت شهری از لحاظ عرفی، وجدانی و اجتماعی ایجاد می نماید. در همین راستا با تایید شورای اسلامی در سالهای گذشته مبنا را بر نوسازی و افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی قرار داده و تعداد اتوبوس های شهری به 15 دستگاه افزایش یافت.

دکتر پرنیان گفت: امسال با یک سیاست انقلابی در شورا و شهرداری توانستیم از سهمیه اتوبوس های یارانه ای و مساعده دولت 13 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه ون درون شهری را تامین کنیم، همچنین تعداد 3 دستگاه اتوبوس دیگر نیز از طریق سهمیه آزاد خریداری خواهد شد تا جمع اتوبوس های خریداری شده تا پایان سال به 16 اتوبوس افزایش یابد که از این تعداد تاکنون 7 دستگاه تحویل شهرداری شده است و مابقی نیز طی ماه های آینده تحویل خواهد شد.

مهندس عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر با تبریک روز حمل و نقل بر فعالین این حوزه گفت: یکی از مسائلی که در بودجه بندی سال 1400 مورد توجه شورا قرار گرفت مسائل مربوط به حمل و نقل و تامین ماشین آلات عمرانی بوده است در همین راستا با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، حمایت استاندار محترم فارس و نمایندگان مجلس از سهمیه اتوبوس های یارانه ای 13 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه ون درون شهری به شهر صدرا اختصاص یافت.

عزیزی گفت: با توجه به توسعه و تکمیل ناوگاون حمل و نقل عمومی انتظار می رود مجموعه شهرداری و شهردار محترم با ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و بروزرسانی مسیرهای تردد اتوبوس و ون ، اقداماتی برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی و رضایت شهروندان عزیز انجام دهند، تا تمامی شهروندان صدرا در نقاطی همچون انتهای فاز یک و فاز دو بتوانند به راحتی تردد نمایند.

در ادامه مهندس محمدی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا در مسیر خدمت رسانی به شهروندان صدرا ، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در کنار خرید ماشین آلات عمرانی را در اولویت برنامه ها قرار دادند و با مصوبات خوب این حوزه شاهد اتفاقات بزرگی هستیم که نقطه آغازی برای پیشبرد اهداف بزرگتر در مسیر توسعه پایدار شهر صدرا می باشد. در پایان این مراسم از مدیریت و کارکنان مجموعه مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری صدرا تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.