حمایت از توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری مردمی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر صدراست

    
تعداد بازدید: 494
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/6/10

روح الله شجاعیان عضو شورای اسلامی شهر صدرا به همراه فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری از مؤسسه هنرهای تجسمی سپید در شهر صدرا بازدید نموده و در جریان اقدامات این مجموعه مردمی قرار گرفتند.

به گزارش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا در این دیدار ضمن بازدید از کارگاههای مختلف خاتم کاری، میناکاری، چرم کاری، پتینه سازی، جواهر سازی، طراحی، نقاشی، هنرهای تجسمی؛ استاد حمیدرضا رفعتی با معرفی بخش های مختلف آموزشی و حوزه های پژوهشی و تجاری سازی محصولات هنرجویان این مجموعه از آمادگی هرگونه همکاری با شهرداری و شهروندان شهر صدرا خبر داد.

شجاعیان عضو شورای اسلامی شهر صدرا در این دیدار ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته در این مجموعه اظهار داشت: تلاش ما ارتباط مستقیم با مراکز فرهنگی و هنری شهری صدرا و حمایت از این مجموعه ها در راستای تربیت متخصصان توانمند در حوزه های هنری و حمایت از اشتغال پایدار آنان است.

فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا نیز در این دیدار با اشاره به بسترهای مشترک همکاری شهرداری و مؤسسات فرهنگی و هنری گفت: بهره گیری از محصولات این مراکز در اقدامات فرهنگی شهرداری، شناخت ظرفیت های هنری آنان در طراحی سیما و منظر شهری و معرفی مراکز شاخص فرهنگی و هنری در دستور کار سازمان فرهنگی است که با رویکرد مناسب اعضای محترم شورای اسلامی شهر صدرا و تأکیدات شهردار محترم، سرعت بیشتر و مؤثرتری خواهد گرفت.

خاطرنشان می‌شود، آموزشگاه هنرهای  تجسمی سپید در رشته های متنوع هنری و با مدیریت استاد حمیدرضا رفعتی سابقه همکاری با سازمان ملل متحد و باشگاه یونسکو را داشته و در سال 2006 برگزیده نمایشگاههای ایران و فرانسه شده است. اجرای بزرگترین دیوار نگاره تاریخ ایران و مسئولیت انجمن هنرهای تجسمی استان در سابقه ایشان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

از   1   رای
9

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.