مسابقه شاد و هیجان انگیز

برنامه پرواز بادبادکها و بازیهای مادر کودک در هفته ملی کودک برگزار شد

    
تعداد بازدید: 103
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/7/23

با هدف ارتقای کیفی زندگی کودکان و با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک دراکوپارک برنامه ای شاد و هیجان انگیزبرگزار کردند .

 سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، همزمان با هفته ملی کودک برنامه ای شاد و هیجان انگیزبا حضور شهردارصدرا آقای دکتر مجتبی پارسایی ، کارکنان سازمان فرهنگی شهرداری صدرا، مسئولین و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر صدرا ، در کنار شهروندان در اکوپارک برگزار گردید .

 

در این مراسم با حضور مادران و کودکان مسابقه حل کردن پازل با هدف ایجاد سرگرمی و تقویت حافظه بینایی و پس از آن مسابقه پرواز بادبادك ها که ویژگی اصلی این مسابقه ایجاد آرامش ، شادابي و نشاط برای مادر و کودک در هوای پاک بودبرگزارشد.

 

ر این مراسم پس از صحبت‌هایی صمیمی شهردار و تبریک روز جهانی کودک مراسم قرعه کشی و اهداء جوایز صورت گرفت و به تعدادی از کودکان که با کاغذ رنگی بادبادک دست ساز تهیه کرده بودند بصورت مجزا در سازمان فرهنگی مورد تشویق قرار گرفته و جوایزی اهدا گردید .

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرصدرا جهت ثبت‌نام عضویت دراین مرکزهمه روزه فعال میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 07136414400 تماس بگیرید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.